Miniklerle gezme 👣

Anne Kahvesi Buluşması

Merhabalar Bu sabah ipek kızım ile birlikte katıldığımız anne kahvesi buluşması hkk biraz yazmak istiyorum bugün. Sabah 10:00'da başlayacak etkinliğe biz yol bulamamamız sebebiyle biraz geç kaldık. Allah'tan hava güzeldi de sokaklar arasında dolanırken aslında gezmiş gibi de olduk. Profilo'nun Türk kahvesi makinesi kahvedan ile anne kahvesinin iş birliğiyle, Muzipo'nun ev sahipliğinde gerçekleşti bu buluşma.… Okumaya devam et Anne Kahvesi Buluşması

Reklamlar
Çalışan anne

Amigurumi ❤️️ Eda

Dün dedim ya 30'uma kadar kendimi el işlerinde dehşet beceriksiz zannederdim ama 30'umdan sonra kendime bakışım değişti ayol! Ben bu amigurumi işini yani tam Türkçe'si tığ işi oyuncakları instagram üzerinden görüyordum ve dibim düşüyordu. Çok yakın bir arkadaşıma foto gönderdim dedim ki bunları öğrenmek istiyorum. O da demez mi benim görümcem yapıyor bunları ve o… Okumaya devam et Amigurumi ❤️️ Eda

Okuyan anne

Çocuklarda okuma alışkanlığı

Geçen sabah bi uyandım benim zilliden ses yok, gittim baktım odasına uyanmış bizim tatlılık abidesi anam babam kalkana kadar ses etmeyeyim yatağımda kitabın resimlerine bakayım demiş Heeeee tabi tabi Eda'da hayaller fosur bin beş yüz 😀 Ama bir kere olmuştu, sabah kalkmış kitap çekmecesindeki herşeyi yerlere dökmüştü, karıştırıyordu. Bu da bir adım tabi. Efenim bizim… Okumaya devam et Çocuklarda okuma alışkanlığı

Yemek sorunsali

Reyhan Şerbeti

Geride bıraktığımız maaile tatilin en keyifli yanlarından biri de annemle teyzemin mutfak ve yemek konularında tatlı tatlı atışmasıydı. Teyzem annemin yaptığı reçeli bir taraftan yeyip bir taraftan da çok kaynatmışsın çok ağdalanmış falan derken annem de senin reçellerine de reçel denmiyor şeker yok içinde şeker diyordu. Teyzem mutfak konusunda anneme vurucu darbeyi reyhan şerbetiyle yaptı.… Okumaya devam et Reyhan Şerbeti

Ben...

Tanışma hikayemiz

Dün evlilik yıl dönümüzdü ve ben aslında bu yazıyı düne yetiştirmek istiyordum. Ama o kadar yoğun bir gün geçti ki hiç zamanım olmadı. Hatta İhsan beni almak için eve doğru yola çıktığını haber verdikten sonra kendimi duşa attım ve neredeyse ışık hızıyla hazırlanıp çıktım. Neyse...8inci evlilik yıl dönümümüz şerefine İhsan ile nasıl tanıştığımızı paylaşmak istiyorum.… Okumaya devam et Tanışma hikayemiz

Çalışan anne

Sendromsuz pazartesi 🚲

Geçen cuma işten çıkarken pek öyle duygusal anlar yaşamadım. Daha ziyaze bir rahatlama söz konusuydu Zaten arkadaşlarla konuşurken hep pazartesi günü asıl olayı anlayacağımdan bahsediyorduk. Fakat bu pazartesi pek de öyle 9'a kadar uyuyayım portakal suyuyla kahvaltı yapayım şeklinde olmadı. Bir kere, geçen hafta bir danışmanlık firmasıdan bir teklif almıştım. Freelance bir iş diyeyim. Yani… Okumaya devam et Sendromsuz pazartesi 🚲

Çalışan anne

Son iş günü!

  Bugün benim son iş günüm İşimden ayrılmamın gerekçesi yakında Almanya’ya taşınıyor olmamız. Bu gerekçeyi bir tarafa bırakırsak, son 1 yıldır zaten kurumsala dönme kararımı sorguluyordum ve mutlu değildim. Freelance tercüman olarak çalıştığım düzenimi özlüyordum ve piyasadan git gide uzaklaşmaktan endişeliydim. Bu konuda bu yaz bol bol yazarım zaten sanırım. Duygusal boyutunu bir tarafa bırakırsak,… Okumaya devam et Son iş günü!

Çalışan anne

Epicik ofisimde!

Bir varmış bir yokmuuuuuşşşş Evvel zaman içinde kalbur saman içinde Epi adında cici mi cici, tatlı mı tatlı, akıllı mı akıllı dört yaşında bir kız çocuğu varmııııııış. Bu çocuk annesinin iş yerini çok merak edermiş. Günlerden bir gün annesi Epi’yi iş yerine götürmeye karar vermiş. Ama götürmeden önce kızını iyice tembihlemiş *Sabah mıyklamadan kalkıp benim… Okumaya devam et Epicik ofisimde!

Ben...

Ramazan Bayramı 2017

İlk okul bebesiyim o zamanlar. Kuzenlerimle bizi iki kişilik bir yatağa dizip uyuyun dediler. Rahmetli anneannemin evindeyiz. O kadar çok kıkırdadık ki, ama o kadar çok kıkırdadık ki bir annem gelip “şiiitttt uyuyun artık yarın bayram” diyor, bir yengem, bir teyzem, bir anneannem. Kaç saat kırkırdadık bilmiyorum ve gerçekten bir sebebi var mıydı o derece… Okumaya devam et Ramazan Bayramı 2017

Ben...

Babalar günü 2017

Analar günü için alınan tencere tava vb mutfak gereçlerine ne kadar karşıysam babalar günü için alınan el aletlerine de o kadar karşıyım. Geçtiğimiz senelerde saat almıştım. Yani böyle aksesuarlar falan... ama bu sene daha yaratıcı olarak çıktım ortaya. İpek’in babasına evlenme teklifi ettiğini şu yazı ile paylaşmıştım -> tıktık O akşamın da hatırası olsun diye… Okumaya devam et Babalar günü 2017