Bebek-cocuk bakimi

Çok pahalısın İstanbul!

8 ay aradan sonra yılbaşı için Türkiye’ye gittik. Pahalılık konusunda ilk şokumu gittiğim gibi yaşadım.

Biz cumartesi günü gittik,o akşam kendi evimize uğradık valizleri bıraktık kaloriferleri açtık ve babanneye geçtik. O gece zaten öyle böyle geçti. Pazar sabahı ihsanla dedik ki ev boş olmasın buzdolabına atacak bir kaç parça bişi alalım. İhsan migrosa gitti. Minicik bir poşet ve 178 liralık fişle geri döndü.

178 liralık ne almış olabilir acaba?

Beyaz peynir

Kaşar peynir

Zeytin

Simit

Ekmek -8 liraydı

Diş fırçası

Ceviz ve fındık

Bitti

Bu kadar

Bana arkadaşlarım, İncinin bezini mamasını Almanya’dan getir demişlerdi. Aman yaaaa demiştim. Mama ok, hani marka değiştirmek istemem diye mama taşıdım ama bez – ıslak mendil taşımak hiç istemedim. Gerçekten marketler çok pahalılanmış. Görüştüğümüz insanlar bize hep, Euro bölgesinden gelince Türkiye size ucuz geliyordur dedi ama hayır euro’ya da çevirsem TL de baksan nasıl hesaplarsan hesapla herşey çok pahalılanmış.

Yazık valla!

Bu arada 2 çocukla Türkiye yolunda yani yolculukta ve seyahat sırasında kafayı sıyırır mıyım acaba diyordum ama sıyırmadım. Detaylar yarın…. 🙂

Kocaman sevgiler

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s