Yemek sorunsali

Neden kimse çorbalarımı beğenmiyor? Aslında biliyorum !

IMG_20161109_085647

Aslında ne gelirse başıma hep iyi niyetimden! Hep yani!
Bizim eve arkadaşları davet ederiz mesela Eda’cım çorba yapma derler. Bak klasiktir. Kendime bu imajı nasıl yarattım çok iyi biliyorum ve pişman değilim.
Doğum yapınca bir takım şeyler içgüdüsel olarak geliyor ve gelişiyor ama bazı şeyleri de biz olması gerektiği için olduruyoruz.
Sebze çorbası takıntısı gibi.
Şimdi geriye dönüp bakıyorum da…. yahu Eda diyorum çocuk zaten buharda pişmiş brokoliyi üstüne limon sıkıp yiyor, pırasayı çiğ yiyor…. zaten çocuk sebze yiyorken çorbasını neden bu derece inatla kakalamaya çalıştın ki? Ne vardı ömrünü çürütecek… bi çorba uğruna…
Şimdi bunu diyorum ya ne değişti çorba yapışımda vallahi billahi hiçbir şey.
Ben herhangi bir çorba yaparken içime bi manyaklık kaçıyor, mutlaka bizimkilerin yemediği ama faydası tartışılmaz bir şeyi çorbanın içine atıveresim geliyor ve de atıyorum.
Sonra çorbamı servis ettiğimde koca kişisi “ bunda bi şey var bir koku var” diyor. Ben de en saf halimle ne olacak yahu tereyağ var işte et suyu soğan falan…. diyorum!!!! YALAAAANNNNN YALAAAANNNNN hadi kendimi gömmeyeyim yalan demeyelim de eksik bilgi diyelim.
Örnekle renklendirelim , bir kere aldım da ne yapacağımı bilemediğim bir amaranth gerçeği var mutfağımda.
Onu ufak ufak gömüyorum çorbalara….
Ya varya ben bu “sağlıklı ve iğrenç” besinleri çorbayla kakalıyorum ya evdekilere, bana nasıl bir mutluluk nasıl bir başarı hissi nasıl bir kişisel tatmin geliyor tarifi yok. Ofiste terfi verseler bu kafa gelmez yeminle bak!
Her çorba yapışımda ki allahtan sık çorba yapmıyorum, maske filminde maske kollarını kontrol edemiyordu ya aynen öyle benim de kollarım mutfak rafına uzanıp o tahılları çıkarıveriyor.
Yapacak bişi yok
Can çıkar huy çıkmaz
Bizim eve gelen misafirlerler de çorbadan 2-3 kaşık alıp “edacığım çok koymuşsun, yemeklerini yemeye yerim kalmayacak” diyerek çorbaları bitirmiyorlar ya… ama olsun yine de 2-3 kaşık o sağlıklı şeyleri tüketmiş oluyorlar ya…. ve ben bununla mutlu oluyorum ya
Deli değilim ben zır deliyim yeminle bak!
Sevgiler….

Reklamlar

4 thoughts on “Neden kimse çorbalarımı beğenmiyor? Aslında biliyorum !”

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s