Çalışan anne, Ev düzeni, Yemek sorunsali

Bu aralar neler stokluyorum?

Baya oldu bi 6 ay falan olmuştur herhalde, yemek stoklama konusunda bir yazım vardı. Linkini şöyle koyayım dursun... Bu sefer neler stokluyorum onları yazayım dedim; işe başlamadan önce yaptığım yemek hazırlığı... Öncelikle bol bol bezelye attım dolaba. Kızım sağ olsun eksik olmasın bir oturuşta 1 kg bezelyeyi tek başına ayıkladığı için bezelyemiz çok bol. Abartmıyorum 10… Okumaya devam et Bu aralar neler stokluyorum?

Ev düzeni

Gece kaçırmalarına kalkan

Naber? Şuan sevisteyim size yazıyorum. Bugün ihsanın iş yemeği olduğu için epiyi ben alacağım. Bizim tarafta acayip yağmur varmış. Umarım epicik park diye tutturmaz 🤔 Şimdiiiiii benim zilli maalesef çoğu akşam uykuda yatağını ıslattığı için çeşitli yöntemler geliştirmeye başladım. Alez diye bir şey var edacım diyebilirsiniz. Haklısınız ama alezler naylonumsu olduğu için çocuğu acayip terletiyor.… Okumaya devam et Gece kaçırmalarına kalkan

Çalışan anne, Ben...

Alışamadım alışamadı alışamadık

Ya benim kızım her sabah ağlayarak kreşe gidiyor. 11 aylıktan beri kreşe giden çocuk, alışkındır dedim... ben işe dönünce ne değişecek ki yine gidecek dedim...sorun olacağını düşündüğüm şeyler arasında en son madde ipekin kreşe gitmek istememesiydi. O oldu! Süre çocuğuma uzun geldii. Akşam üstü camdan uzun uzun dışarıya bakıyormuş. Babasının arabasına benzettiği bir araba görünce… Okumaya devam et Alışamadım alışamadı alışamadık

Çalışan anne, Ben...

İşe dönüş☆ilk haftanın özeti

Merhabalar Blog sayfasını yeni açanlar için kısacık özetliyorum. 3 yaşında bi zilli kızım var ve 1,5 sene önce kurumsal işimi bıraktım. 20 Haz itibariyle de başka bir yerde işe girerek çalışma hayatına geri döndüm. Aradaki sürede freelance olarak ara ara çalışıyordum ama çerezdi onlar. İşe dönüşümün ilk haftasının son iş gününden selam olsun 🙌 Düzenimizi… Okumaya devam et İşe dönüş☆ilk haftanın özeti

Ev düzeni

Banyo Tadilatında Çıldırmaya Gel 😣

Geçen hafta banyomuzu baştan aşağı yaptırdık ve süreç benim için çok zor geçti. Öncelikle biz profesyonel hizmet alalım ustalarla uğraşmayalım, sorun yaşamayalım yaşarsak da düzgün bir muattap bulalım düşüncesiyle A’dan Z’ye tadilat işini komple Koçtaş’a verdik. Bir daha Koştaş’ı seçer miyim? ASLA O kadar netim. Öncelikle süreç çok yavaş ilerledi. Hergün bir kalem işi yapmak… Okumaya devam et Banyo Tadilatında Çıldırmaya Gel 😣

Çalışan anne, Ben...

Kreş durumları 😣

İpek’in kreşi yine değişti. Yani biraz sonradan anlatıyorum ama... Bu ikinci haftamız ipekçiğin kreşi değişti. Bu sefer bizimle alaksı yok. Okulu Ruslar aldı. Okul Rus okulu oldu.... Bütün postlar notlar bildirimler Rusça’ya döndü İngilizce bile değil yani.... saçmalık!!!! İyi mi kötü mü bilemedim. Ama bizim için o kadar ters bir zamanalama oldu ki yani bu… Okumaya devam et Kreş durumları 😣

Çalışan anne

İşe Döndüüüüm

Merhabalar, Nasıl keyifler Biraz ara verdim yazılara Arada geçen süre zarfında tatile gittik. Banyomuzu yeniledik hepsini tek tek anlatmak istiyorum ama en önemlisinden başlayacağım. Bir şeyler bir takım görüşmeler bişiler bişile roldu ve tam zamanlı olarak çalışma hayatına geri döndüm. Size şuan öğle molamda masamdan yazıyorum 🙂 Yanımda da arkadaşlarımdan ve aşkımdan gelen buram buram kokan tebrik… Okumaya devam et İşe Döndüüüüm